Enviaments i devolucions

- Un cop rebuda la comanda HAPPY EARS ESPANYA confirmarà al client l'existència del producte sol·licitat i procedirà a l'enviament d'aquest. En cas de no tenir estoc del producte sol • licitat, HAPPY EARS ESPANYA seguirà les instruccions pactades amb el client: anul·lació de la comanda, modificació de la comanda o reserva del producte per servir-se en el moment que es regularitzi l'estoc. HAPPY EARS ESPANYA no es fa responsable de l'entrada en estoc d'un o de diversos productes en uns terminis concrets (transport, existències en proveïdor, ...).

 

- El client es compromet a inserir en la fitxa de registre dades veraces i reals. HAPPY EARS ESPANYA no es responsabilitza de cap perjudici relacionat amb una deficient informació al registre com a client.

 

- HAPPY EARS ESPANYA no servirà les comandes parcialment a menys es pacti amb el client.

 

- El client podrà cancel·lar la comanda enviant un mail al nostre Departament de Vendes botiga@happyears.es

 

Aquest mail haurà de seguir el següent format: en l'assumpte ha de figurar la paraula ANUL·LACIÓ, en el text s'ha d'exposar el motiu de l'anul·lació. NOMÉS s'acceptaran anul·lacions si es realitzen fins a 5 hores després de la comanda. El compromís d'enviament de HAPPY EARS ESPANYA en 24-48 hores provoca que no puguem allargar aquest termini.

 

- Els enviaments de HAPPY EARS ESPANYA es realitzen amb un màxim de 24-48 hores a la recepció de la comanda (excepte cap de setmana) o incidències derivades del transport per carretera.

 

- Les tarifes de transport de HAPPY EARS ESPANYA estan pactades amb MRW i SEUR, contractant el servei 24 hores de la companyia.

 

HAPPY EARS ESPANYA pot canviar de proveïdor logístic en el cas que es produeixi una millora de temps de trànsit o preu, o bé per condicions pactades amb el client. En qualsevol cas, aquest còmput no començarà fins que el client no hagi facilitat tota la informació, dades i documentació necessària per a emplenar l'encàrrec.